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Showing posts from February 17, 2019

臺東轉運站

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坐标: 25°2′56″N 120°31′4″E  /  25.04889°N 120.51778°E  / 25.04889; 120.51778 臺東轉運站 Taitung Bus Station 概要 所在地   中華民國(臺灣) 臺東縣臺東市鐵花路369號 現況 營運中 啟用日期 2015年6月19日 建造期間 2010年—2015年 建造方式 臺東縣政府營運 樓層數 1樓 臺東轉運站 ( 英语: Taitung Bus Station )是一座位於臺灣臺東縣臺東市的汽車客運轉運站,...

数論幾何学

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この記事は検証可能な参考文献や出典が全く示されていないか、不十分です。 出典を追加して記事の信頼性向上にご協力ください。 ( 2017年1月 ) 数論幾何 (すうろんきか、仏: géométrie arithmétique )あるいは 数論的代数幾何学 (英: arithmetic algebraic geometry )は数論の一分野であり、数論の問題を解くために...

東京大学大学院数理科学研究科

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数理科学研究科 (すうりかがくけんきゅうか、Graduate School of Mathematical Sciences)は、東京大学のみに存在する大学院研究科である。狭い意味での数学だけでなく、応用数理も含めた数理科学の教育・研究が行われている。 目次 1 沿革 2 研究 3 教育 4 組織 4.1 専攻 5 施設 6 同窓会 7 関連項目 8 外部リンク 沿革 東...

3d Object Dragging with mouse click OpenGL

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0 I'm trying to left click and drag any 3d Object and if i let go of it, it should stay in its new position, how would i achieve this? The 3d object is loaded from the draw function that i have in a header file. Someone said i should be using glutMouseFunc or glutMotionFunc. void MouseClickCallbackFunction(int button, int state, int x, int y) if (state == GLUT_DOWN) if (button == GLUT_LEFT) std::cout << "Left " << x << " " << y <<std::endl; leftClick.x = x; leftClick.y = y; else if (button == GLUT_RIGHT_BUTTON) std::cout << "Right " << x << " " << y << std::endl; rightClick.x = x; rightClick.y = y; theGame->mouseClicked(button, state, x, y); glutPostRedisplay(); /* function MouseMotionCallbackFunction() * Description: * - this is called when the mouse is clicked and moves */ void MouseMotionCallbackFunction(int x, int y) theGame->mouseMoved(x, y)...